Scurte si rele. Doua la numar.

In lipsa altor texte de pe Ad Masters, se pare ca voi, cei patru oameni care inca mai citesc blogul masterului de publicitate SNSPA, va aflati in ghinionista postura de a ma citit doar pe mine. Si, evident, micile mele rautati cu intentii bune. Ca si cand blogul personal nu ar fi suficient. Dar imi las amprenta altei categorii si nu este indicat.

Ideea e asa: pe blogul lui Stefan Stroe am dat peste poza asta:

Hai sa ne gandim, usor logic, prin cate maini a trecut textul respectiv:

1. copywriter-ul

2. DTP

3. account/client service

3.5. in unele cazuri, trece si pe la El Jefe de la agentie

4. client, mai exact pe la cineva de la marketing or smth.

4.5 in unele – alte – cazuri si pe la directorul firmei clientului

5. tipar

Asta asa, din cunostintele mele minime. Tare sunt curios unde si, mai ales, cine a gresit. Partea interesanta este ca persoana care o sa-si ia cele mai multe castane nu e cel care a facut greseala, ci cel care trebuia sa o depisteze si sa nu o dea ca BT. Parerea mea, hîc!

Mergeam ieri pe bulivard, de la Romana spre Universitate, pentru a-mi cumpara de la libraria Eminescu cartea lui Gabriel Branescu – Da-mi banii tai, aberand mizerii alaturi de colegul Andrei Ruxanda (ha! am scris corect numele). Intr-un moment vag, determinat in timp si spatiu, am zarit oroarea de mai jos:

Sa vedem:

Ea: falsa, zambind real in comparatie cu el, pare cocosata, cam hipiota pentru Orange, daca eram fashionist ma luam si de verdele ala care nu prea o prinde;

El: cel mai fals zambet pe care l-am vazut de la Geoana incoace, camasa roz, urme de tricou pe dedesubt, cu mana dreapta tinuta intr-un mod demn de Scary Movie 2, cu o a doua mana intre picioare (faci pe tine sau te mananca?)

Nah, este amuzant sa critici munca altora. Pana data viitoare, click aici!

Abadi, abadi, abadi, aba: That’s all Folks!

Mihai Titirig

2 Comments

Filed under The Bad Side

2 responses to “Scurte si rele. Doua la numar.

  1. El: cel mai fals zambet pe care l-am vazut de la Geoana incoace
    hahahahahahahahha 🙂 good point

Leave a Reply

