Dam un REFRESH ideilor?

Click pe poza din stanga pentru a o vedea la marime naturala.

Trebuie. Un REFRESH al ideilor. Sa-mi argumentez afirmatia.

Ma uitam astazi prin metrou si am vazut ca ma tot impungea Pepsi sa dau REFRESH orasului. Dar, cand m-am uitat ceva mai bine, nu era Pepsi. Stupoare! Mai sa fie!

Era o banca. Ce naiba? S-au bagat si banci pentru 20.000 euro de la Pepsi? Asa criza avem?

Apoi ma uit: Raiffeisen Bank.

Conceptul a fost sa furam cate putin din fiecare? Pardon, sa adaptam? De la Pimp my…

Trecand pe la Nicaieri nu esti mai liber ca acasa…

Pana la REFRESH.

Deci stam putin si ne gandim. Pepsi au dat Refresh orasului. Hm… noi ne nisam, dam refresh camerei. Looks legit.  Foarte cliseic, foarte multe elemente imprumutate. Nici nu am avut rabdare sa citesc tot afisul cand am vazut ca e facut numai din bucatele.

Abadi, abadi, abadi, aba: That’s all Folks!

Mihai Titirig

Advertisements

Leave a comment

Filed under The Bad Side

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s