Un meniu cu Happy End? Anyone?

Imi dau seama ca suntem intr-un mediu academic – *cough* – deci aici nu as putea pune o gluma citita pe un blog mai neconventional, dar un link este oricand acceptat. Primul paragraf. O gluma buna.

Initial nu am bagat in seama noua campanie Mc. Doar ca ma plictiseamIar.

Si se mai facea si ca am vazut la metrou ce v-am pozat mai jos.

Explicatia lor? Oamenii pe care-i au in target nu au ajuns in acel stadiu al degradarii intelectuale incat spuna ca Happy End ar avea vreo conotatie tailandeza.

Bun. Toti au analizat headline-ul. Dar hai sa ne indreptam atentia putin si la detalii.

Iertati calitatea, dar camera telefonului nu suporta zoom prea serios. “Durata limitata?“. Doar mie-mi intareste ideea de Happy End vulgar?

Neoficiat cred ca s-a dorit un mic buzz in jurul ofertei. Suna amuzant, stii ca nu are dragostea bucatarului, chicotesti cand il comanzi etc.

Un fel de pizza cu sarmale.

Abadi, abadi, abadi, aba: That’s all Folks!

Mihai Titirig

Leave a comment

Filed under The Bad Side

Leave a Reply

