Imi dau seama ca suntem intr-un mediu academic – *cough* – deci aici nu as putea pune o gluma citita pe un blog mai neconventional, dar un link este oricand acceptat. Primul paragraf. O gluma buna.
Initial nu am bagat in seama noua campanie Mc. Doar ca ma plictiseam. Iar.
Si se mai facea si ca am vazut la metrou ce v-am pozat mai jos.
Explicatia lor? Oamenii pe care-i au in target nu au ajuns in acel stadiu al degradarii intelectuale incat spuna ca Happy End ar avea vreo conotatie tailandeza.
Bun. Toti au analizat headline-ul. Dar hai sa ne indreptam atentia putin si la detalii.
Iertati calitatea, dar camera telefonului nu suporta zoom prea serios. “Durata limitata?“. Doar mie-mi intareste ideea de Happy End vulgar?
Neoficiat cred ca s-a dorit un mic buzz in jurul ofertei. Suna amuzant, stii ca nu are dragostea bucatarului, chicotesti cand il comanzi etc.
Un fel de pizza cu sarmale.
Abadi, abadi, abadi, aba: That’s all Folks!
Mihai Titirig