Orange la metrou

S-au intamplat multe in ultima vreme, dar sigur ca cea mai discutata a fost moartea lui Steve Jobs. Numai eu stiu cate statusuri de RIP si cate discursuri tinute de el am vazut/auzit. Nu sunt fan Apple absolut deloc, dar omul a fost un titan al industriei, un titan al lumii. Traiasca regele, in pace si onor!

Apoi, intr-o zi oribila de acum nu foarte mult timp, am observat ceva Orange prin metrou. Sa explic:

Orange are – intr-un vagon de metrou – mult prea multe oferte diferite. Din 10-12 afise (sau cate sunt), ei au 6 oferte total diferite.

Ba minute cu prietena.

Ba minute cu prietenii.

Ba mesaje cu necunoscutii.

Ba internet sa te dai toata ziua.

Ba nu mai stiu ce oferta. Poate sufar eu de vreo boala de concentrare al carui nume-mi scapa acum, dar nu am retinut nicio oferta clar. Ma gandesc ca poate era mai bine daca puneau un afis pe o parte a vagonului, altul pe alta parte. Sau sa le schimbe mai des.

Dar, desigur, poate ca metoda asta este eficienta (lucru dovedit in urma unui focus grup inspirat) si eu inca mai am de invatat 🙂

Abadi, abadi, abadi, aba: That’s all Folks!

Mihai Titirig

Advertisements

2 Comments

Filed under The Bad Side

2 responses to “Orange la metrou

  1. Pingback: Un meniu cu Happy End? Anyone? | AD MASTERS

  2. Nu te mai plimba dintr-un capat al metroului in celalalt. Fii fidel unui singur vagon si astfel retii amanuntele de pe un singur afis :)) De fapt, tot ce e de retinut e ORANGE -> OFERTA. In rest, la o alta citire a afisului. Ocazii sunt, dupa cum observi…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s