When in doubt..

Make font bigger.

Am observat saptamanile trecute cum s-au strecurat in zone alese ale orasului o serie de outdooruri aparent total lipsite de creativitate, inventivitate sau orice altceva demn de interes. Nu infrumuseteaza locul, dar imi plac. De dragul unei executii la sange, imi plac. Text mare, vizibilitate de pe Luna, aspect curat si elegant, produsul cat casa: puteti citi beneficiile direct de pe ambalaj daca vreti. Felicitari celui care a realizat layoutul, pe bune! Tot vine curatenia de Pasti, acum stim ce ne trebuie.

And speaking of.. produse de curatare: inca una, daca tot am scos aparatul in statia de metrou. Pentru un laxativ. Scuzati calitatea proasta a pozei.

Pentru a completa seria dubioasa, vreau sa va arat o reclama veche, probabil de prin anii 80, pe care am gasit-o intr-o carte luata de la British (nu mai tin minte titlul). Era un exemplu de copywriting. Nu este amuzant, relativ la ce s-a intamplat, dar cred ca e instructiv.

Seara buna si saptamana frumoasa va urez.

Leave a comment

Filed under Executii

Leave a Reply

