Hai sa criticam, doar la asta ne pricepem toti

In ultimul timp ruleaza pe TV doua spot-uri. Ok, ok, ruleaza mai multe, dar despre astea doua in special vreau sa fac o precizare.

Doua branduri, doua categorii, doua grupuri tinta (hai, poate se mai si intrepatrund).

Orange VS Adidas

Ce au in comun? Hai sa le vedem spoturile:

Adidas (atentie si mai mare la minutul 1.55)

si

Orange (atentie si mai mare de la minutul 0.47)

Trecand peste faptul ca Adidas se intinde mai mult decat ii este…talpa piciorului, atat am avut de zis. Zic si io asa, nu stiu, doar mie imi pare ciudat? :-/

4 Comments

Filed under The Bad Side

4 responses to “Hai sa criticam, doar la asta ne pricepem toti

  1. irina

    e un gimmik de executie, mare branza, la orange ar fi multe altele de comentat insa….
    bad timing pentru amandoi

  2. Pingback: Ma, am o colega la master…

  3. Hey
    Mi se pare mie, sau abordarile astea de tipul “sky is the limit, our brand is about everything” par a vorbi despre multe dar de fapt nu zic nimic ?
    Cam asta e paralela dintre cele doua clipuri pe care le pui in discutie. Imi arata felii din viata mea si imi zic ca ele insele (recte, brandurile) se aflau acolo deja si datorita lor totul e frumos, ca intr-un basm.
    Hmm, indoielnica si oarecum superficiala abordarea, din punctul meu de vedere.

Leave a Reply

