Excuse me, while i kiss this.. Frog

Cosmote a lansat o cartela cu tone de optiuni, numita ‘Frog‘. Produsul exista in forme asemanatoare in Bulgaria si Grecia. Din toata campania lor am observat panourile outdoor si vreo doua zile nu am realizat macar apartenenta la familia Cosmote, inchpuindu-mi ca e un serviciu de tip Voice over IP.

Se pare ca IQads i-au ars deja, dar voi scrie acest articol asa cum il aveam in cap, cu referinte acolo unde este cazul.

Puncte slabe, pentru ca nu vad nimic deosebit de bun la acaseata campanie, si nici ratiunea existentei independente a acestui produs nu o inteleg:

1. Numele “Frog”. De ce ‘frog’? De ce o broasca? In Romania broasca nu este cea mai iubita vietuitoare, iar felul ei de a comunica prin sunete, nici atat. Cuvantul englezesc nu suna bine in romana. Dexonline spune asa:

Cuvântul «frog» nu a fost găsit, dar am găsit următoarele cuvinte apropiate:
drog | firog | frag | frig | grog | trog

‘Firog’ imi place, dar tot inseamna ‘ceva de munca’. Deci negativ.

2.  Mascota galbena (ocazional protocalie). Arata dubios in majoritatea imaginilor. In cele outdoor pare chinuita, parca ar vedea un meci recent al Nationalei de fotbal. In poza de pe pachetul cartelei arata complet altfel! E alt model 3D cu totul, aparent cel folosit la greci – e mai simpatic si nu pare chinuit, doar obosit sau beat.

3. Culoarea de fundal. Purpuriul/violetul care completeaza galbenul devine in anumite executii de-a dreptul mov (si inca unul urat). Foarte nefericit. Vrand a parea imperial, probabil pe ideea de ‘auriu-purpuriu-print-transformat-in-broasca’,  arata mai mult a ‘ghetto-pimp-cartoon’, idee intarita si de spotul TV. Ceea ce ne duce la punctul..

4. “Cine a zis ca POTI SA AI DOAR O PRIETENA?” Nu stiu altii cum sunt, poate s-a facut o cercetare pe undeva, dar pentru mine bigamia nu este tot aia cu un threesome si pe langa acest insight maret trebuie sa ofer inca unul: mai sunt si broscute, nu doar broscoi pe balta. Ele s-ar putea simti jignite de un produs care promoveaza valorile lui Ludacris (rip Nate Dogg, btw). Vedeti si comentariul nr 4 al articolului IQads.

5. Panourile outdoor. Sunt ilizibile la o distanta mai mare de 5 metri. Textul prea mic, fonturile alese aiurea. De peste drum abia daca disting ceva, si ar trebui sa pot citi totul.

Pe langa asta, daca tot e lansata prin Cosmote, de ce nu este Cosmote? Sau Globul.bg sau ce o fi la greci? De ce sa o iei de la zero? Nu e tot o cartela?

Din punctul meu de vedere, un tratament vizual mai atent ar fi rezolvat toate problemele.

Oac!

ps: azi, la AdBreak #39 sunt prezenti si amicii mei de la Radio 21 si cei de la Frog. Cine poate, go for it, si poate scrieti aici un review.

Advertisements

Leave a comment

Filed under The Bad Side, Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s