‘Combinatie mortala’ nu inseamna intotdeauna mega-fun!

Problema identificata: Drinking and driving! – provoaca anual peste 1.2 milioane de victime. In ceea ce priveste Romania statisticile arata ca o persoana moare la fiecare trei accidente, in timp ce media Europeana este de un decedat la 40 de accidente.

Deprimant si foarte trist… dar din pacate adevarat!

Sa trecem totusi la lucruri mai dragute: ce fac marile companii (+ in cazul de fata, Politia Rutiera Bucuresti) pentru a sensibiliza, sa spunem, publicul lor tinta si pentru a incerca cumva sa schimbe atitudinea consumatorilor in ceea ce priveste aceasta problema.

Voi incepe cu cateva printuri interesante, zic eu, gasite intamplator pe internet:

‘Just one for the road. Please drink responsibly’

Advertising Agency: DMG Beijing, China
Creative Director: Weibing Xu, DongHao, Kelvin Lai
Art Directors: Mo Zhang, Rui Chen, Kelvin Lai
Copywriters: Xiaozhou Xing, DongHao
Published: March 2009

‘When you drink your reaction time slows down.
Heineken. Don’t drink and drive.’

Advertising Agency: JWT Italy



Advertising Agency: Mercury 360, Bucharest, Romania

Art Director: Ionut Rusu
Copywriter: Alexandru Malaescu
Creative Director: Liviu Turcanu
Published: April 2009


In incheierea primei parti a articolului am sa va las sa vinzionati acest spot produs de GMP la inceputul anului. Unii probabil l-ati vazut pe la televizor, altii (cei ca mine, fara televizor) e posibil sa il fi ratat :

Cea mai importanta concluzie pe care o pot trage dupa ce privesc toate aceste executii este una foarte simpla: nu conteaza cat sunt de reusite (sau nu) din punct de vedere creativ ! Conteaza faptul ca din ce in ce mai multe companii se implica in campanii de CSR. Si pana nu ne vor invada cu astfel de atitudini pe toate canalele media  nu ne dorim sa le taiem catusi de putin avantul prin comentarii si critici!

Recunosc insa ca printul Johnnie Walker mi-a placut teribil! Mi se pare o campanie puternica bazata pe intreaga istorie a brandului, ce reuseste printr-un design si un tagline foarte simplu sa evidentieze memorabil efectele tragice cauzate de ‘Drinking and driving’ ! Cat despre spotul facut de GMP – very good job guys! It really gave me thrills!

Cam atat am avut de zis !

Va las sa vizionati in continuare alte cateva campanii, neconventionale de aceasta data, initiate evident prin ‘tarile calde’… Romania mai are de asteptat!

Pana data viitoare, Enjoy Life,

Cristina Soricel

Advertisements

3 Comments

Filed under Executii

3 responses to “‘Combinatie mortala’ nu inseamna intotdeauna mega-fun!

  1. ZUZart

    Desi tema articolului a fost ‘Don’t drink and drive’, va atasez 2 din reclamele mele preferate, ambele promovand ideea: CENTURA DE SIGURANTA=LIFESAVER

    https://admasters.wordpress.com/2010/12/14/%E2%80%98combinatie-mortala%E2%80%99-nu-inseamna-intotdeauna-mega-fun/

    http://www.youtube.com/watch?v=24SiMZTtUw4&feature=related – Aceasta este de-a dreptul geniala!!!

  2. Pingback: Don’t drink and drive! « Zuzart's Blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s