Be stupid

Imi dau seama ca e putin old news, cam ca un Pentium in era spalatilor_pe_creier_Apple (exagerez, nu e chiar atat de vechi), dar as vrea sa vorbim putin de campania celor de la Diesel.

Be stupid.

Diesel este unul din putinele branduri care nu a urmat tendintele modei fiecarui sezon, adoptand un stil inovativ, propriu si, mai ales, neconventional. 

Cam asa apar ei la o simpla cautare in Google.

Personal nu am remarcat foarte multe, spre deloc, campanii Diesel in Romania, dar daca stiti voi ceva, contez pe spiritul de “Nu stii, lasa ca-ti arat eu!” sa faceti lumina.

Pana una alta, gasesc campania foarte bine gandita. Cu o strategie bine pusa la punct, au ales un concept pe care l-au declinat intr-un puhoi de ad-uri foarte simpatice, fiecare starnindu-ti o emotie, o traire, o amintire. Pentru ca, mai mult sau mai putin, toti am fost stupid intr-un moment al vietii sau intr-o stare (de la scuzabila euforie, la dorita ebrietate). Imi plac fantastic ad-urile cu “Stupid listens to the heart” si “Stupid has the stories“.

Acum hai sa ne uitam la ad-urile facute pentru campania de care vorbim:

Campania a fost interzisa: indecenta si antisociala.

Ah, da, articol scris de cineva caruia nu-i plac hainele Diesel.

Ce concluzie tragem de aici? 1. Nu-s in target, desigur. 2. Poate publicitatea sa fie olimpic de geniala, daca produsul nu se pliaza pe consumator, daca acesta nu exprima o nevoie a produsului respectiv, totul va fi in van. La nivel de vanzari si loializare, desigur, nu la nivel de awareness.

Dar, zic io, un business nu merge doar din notorietate si Buzz.

PS: Daca aveti chef de-o mica mustruluiala, click AICI.

Abadi, abadi, abadi, aba: That’s all Folks!

Mihai Titirig

Advertisements

Leave a comment

Filed under Campanii

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s