Super Bowl 2011 ads rerun

Randul meu sa trec rapid prin reclamele de la Super Bowl, cat timp mai sunt inca subiect valid de discutie! Le-am parcurs aseara o data si acum incerc sa-mi definitivez opinia.

Presupun ca este deja evident ca ‘Partea Intunecata’ a castigat de data asta, cu Volkswagen cu tot. Copiii mici sunt o reteta garantata, si Vader asemenea. Irelevant totusi. Imi place ca nemti fiind, nu si-au dat cu pumnul in piept despre performantele masinii. Probabil nici nu ar iesi primii in nicio ordonare dupa un anume atribut, si sa incerci sa te impui cu argumentele japonezilor nu cred ca e o idee buna, cel putin nu in America.

BMW incearca sa gadile patriotismul, Mercedes scoate in fata cel mai antipatic rapper din toate timpurile tocmai cand uitasem complet de dansul, iar despre Audi.. n-am idee ce vrea de la sufletul nostru. Sa ne arate ca luxul asa cum il stim (..noi mai rar, dar fie) este demodat (statutul de luxury brand cere implicit traditie!?)  si ca masina lor este ceva nou, negru, din fier cu luminitze. Sincer, si nu sunt singurul care crede asta, Merc-ul alb arata mai bine. Pur si simplu.

Buun.. alte chifle : Mini – Cram it in a boot : scarbos de-a dreptul, la fel ca si celelalte spoturi cu referinte cretine la sex; Chatter pentru ca se desfasoara cu viteza luminii si nu inteleg nimic; Pepxi Max : zero zahar si zero amuzament.

Si sa trecem la cateva care imi plac mie, in modul cel mai subiectiv cu putinta, dar agumentabil totusi.

Hyundai Elantra : You should feel what I feel, You should take what I tell you

Bridgestone Beaver : just because I really like.. furry.. animals.

Rango : I reallyreallyreallyreally need good animation movies from big budget studios. (the independent/underground people do just fine each and every year, praise the Lord for that)

CarMax I Feel Like : good copy rulz. always.

Motorola Xoom : apple = big brother, ok?

Iar la final..

Reclama mea preferata din toata seara, dar la o distanta de celelalte cam cat par actorii ei sa fie de civilizatie, este “Coca Cola – Border”. Minimalist, mut, expresiv, uman, sensibil, actual dar in primul rand teatral, spotul asta atinge simultan absurdul guvernamental, politica americana (desertul ala nu e degeaba acolo.. ganditi-va la Irak si Afganistan), legaturile umane care trec peste toate, micile ilegalitati comise cand nu vad sefii si.. globalizarea, fratii mei! Dintre toate spoturile, pe asta il voi tine minte si ma voi intoarce sa-l vad peste ani probabil.

Cam atat. E tarziu. Mai e un examen. Bafta la invatat, MPR 2010!

Vlad Sandu

Advertisements

Leave a comment

Filed under Executii

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s