Revista presei

Haideti sa aflam ce se mai intampla cu noi si cu cei din jurul nostru. Faptul ca suntem prezenti in Luerzer’s Best 200 Illustrators ar fi cel mai important lucru, restul va las sa descoperiti singurei:P

John Griffiths a câştigat cu o lucrare inovatoare, în cadrul Research Awards 2010

John Griffiths, unul dintre cei mai respectaţi profesionişti în Account Planning din lume, care a susţinut la IAA numeroase seminarii, a fost răsplătit la sfârşitul anului trecut cu un premiu “best new thinking” în cadrul galei Research Awards 2010, organizată de prestigioasa Marketing Research Society din Marea Britanie, anunta iaa.

Creativul Carl Le Blond prezideaza juriul AdPrint 2011

Juriul celei de-a 12-a competitii AdPrint, care se desfasoara intre 1 ianuarie si 1 martie 2011, va fi prezidat de Carl Le Blond (Deputy Executive Creative Director of Ogilvy Group CEE), care va face echipa cu Tony Strong (Copywriter, AMV BBDO London), informeaza un comunicat The Institute, citim in iqads.

Doi romani in Luerzer’s Best 200 Illustrators

Vali Petridean, Group Creative Director si Sorin Sorasan, Ilustrator la Publicis Romania au fost selectati in albumul Luerzer’s Best 200 Illustrators. Lucrarea “Lion”, pentru brand-ul Nissan Crossover realizata de Sorin Sorasan,  alaturi de trei lucrari necontractate semnate de Vali Petridean si intitulate “Noe” , “Lisa”, si “Ciclul Vietii” au aparut in catalogul celor mai buni 200 de ilustratori editata de periodicul Luerzer’s Archive, aflam din adplayers.

TEMPO Advertising are un nou director de creaţie

Alexandru Pomana este noul director de creaţie al TEMPO Advertising. În acelaşi timp, el va asista celelalte companii din grup în procesul de generare şi integrare a ideilor de comunicare, scrie iaa.

Reclamele la prezervative, publicaţii şi filme erotice, permise la TV şi radio doar după 24.00

Reclamele la prezervative, la publicaţii şi filme erotice vor putea fi difuzate la posturile de televiziune şi radio doar după ora 24.00, în timp ce publicitatea la produse cu caracter pornografic este interzisă, potrivit unei modificări a Codului audiovizualului, ne informeaza mediafax.

Publicitatea in cinematografe: 2,3 mil. €, +15% fata de anul 2009

Anul trecut, peste 5,1 milioane de spectatori au trecut pragul mul­ti­plexurilor din tara, investitiile in publicitatea pe marile ecrane fiind de aproximativ 2,3 milioane de euro. Astfel, publicitatea in cinemato­grafe s-a majorat cu 15% fata de 2009, iar estimarile pentru 2011 sunt tot de crestere, citim in financiarul.

Nu mai putem trai fara Facebook?

E clar: suntem obsedati de Facebook. Doar in weekendul de revelion, utilizatorii au urcat 750 de milioane de fotografii! Statisticile dezvaluie lucruri incredibile despre dependenta noastra de Facebook, anunta agenda.ro

Advertisements

Leave a comment

Filed under Revista Presei

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s