Revista presei

Stiu ca suntem in vacanta si ca este Craciunul, dar informarea este mama stiintei. Asadar, cititi ce s-a mai intamplat pe la noi, si apoi mancati:P

Ps: Sper ca ati primit cadoul mult visat de la mosu. Sarbatori fericite. Ho, ho, ho…

Saatchi & Saatchi a câştigat trei premii la Eurobest

Campania realizata de Saatchi & Saatchi Bucuresti pentru Novartis-Fenistil a castigat trei trofee de bronz in cadrul sectiunii print a festivalului Eurobest, aflam de pe iaa.ro

Cristian Parvan estimeaza piata online din 2010 la 24 Mil. EUR, si la 30 Mil. EUR in 2011

Cristian Parvan (Media Target Group), Vicepresedinte IAB Romania, aproximeaza piata online din 2010 la aproape 24 Mil. EUR (23,9 Mil. EUR), si la o crestere de 25% pentru anul viitor. Cifrele plaseaza estimarea pietei online a oficialului IAB Romania la aproape 30 Mil. EUR in anul 2011. Specialistul de media crede ca scaderea pietii generale de publicitate este compensata in online de cresterea inventory-ului (consumului de publicitate online) si de imbunatatirea modalitatilor de targetare, citim pe adplayers.ro

Campania „Biodiversitatea. Contăm unii pe alţii”, câştigătoare la European Excellence Awards

Anul acesta, desemnat de ONU drept Anul Internaţional al Biodiversităţii, Direcţia Generală pentru Mediu a Comisiei Europene a iniţiat o campanie pan-europeană de educare asupra importanţei biodiversităţii, dezvoltată de Ogilvy Group Belgia şi implementată cu ajutorul birourilor Ogilvy Public Relations din Olanda, Spania, România, Italia, Bulgaria, Polonia şi Belgia, ne anunta iaa.ro

Experiment GMP PR si ONU: de Ziua Internationala a Drepturilor Omului, 4000 de bucuresteni au interactionat cu voluntarii straini

Pe 10 decembrie, cu ocazia Zilei Internationale a Drepturilor Omului, GMP PR si Centrul de Informare ONU pentru Romania au realizat un experiment social si intercultural care a analizat interactiunea bucurestenilor cu 20 de tineri de alte rase si culturi, in hypermarketul Real din capitala, informeaza un comunicat GMP PR. Cei mai multi dintre voluntari proveneau din Africa (Rwanda, Ghana, Africa de Sud, Congo, Tunisia, Senegal, Niger, Kenya), dar au participat si tineri din Asia (China, Japonia, Iran) si Europa (Belgia, Italia, Grecia), ne informeaza iqads.ro

Povestea naşterii Domnului în era internetului şi a reţelelor sociale

O firmă de marketing digital a postat pe YouTube un filmuleţ care prezintă naşterea Domnului aşa cum ar fi ea istorisită în zilele nostre, în era reţelelor sociale şi a Internetului. Astfel, povestea Crăciunului este transmisă prin Facebook, Twitter, YouTube, Google şi prin alte instrumente media populare, aflam de pe evz.ro

Ce au in comun Nadia, CRBL si Andreea Marin. Reclamele cu vedete

Asocierea unui produs cu imaginea unei vedete pare reteta sigura pentru o promovare eficienta. Tot mai multe companii vor sa incerce aceasta strategie, acum, cand nu mai au timp de experimente cu o rata de succes doar probabila. E mai scump, dar managerii spun ca merita fiecare banut, ne anunta business magazin.ro

Advertisements

Leave a comment

Filed under Revista Presei

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s