Nu ţin minte să fi fost vreodată o sclipire într-ale fizicii, cu atât mai puţin în ceea ce priveşte optica. Parcă de-acolo e veşnicul desen cu imaginea răsturnată a unui pomişor.
Ce legătură are asta cu spotul BMW? Ei bine, are, căci despre asta discutau doi tipi mai alaltăieri în metrou. Doar că planetele s-au aşezat de-aşa natură încât să nu ne însoţim decât pe o bucată scurtă de magistrală, drept şi pentru care n-am aflat exact despre ce era vorba până azi la prânz când am descoperit asta!
E vorba despre spotul BMW, creat astfel încât după ce-l vizionezi să-ţi intre logoul – la propriu – în cap! Cum? Foarte natural şi ingenios – exact ca atunci când “stai cu ochii-n soare”! Dacă închizi ochii după ce te-ai uitat o clipă spre soare ţi se conturează forma unui disc auriu.
BMW a difuzat spotul în cinematografele din Germania şi în timp ce acesta rula, spectatorilor li s-a proiectat un flash insesizabil printr-o formă reprezentând logoul BMW. La finalul spotului, când li s-a cerut să închidă ochii, efectul de “after image” de care vorbeam şi în cazul soarelui a făcut în aşa fel încât spectatorii “să vadă” pentru câteva secunde logoul BMW.
Luaţi de priviţi mai jos ce pot face o mână de fizică şi o minte creativă:
Practic e un blitz pus in ochi pe intuneric.. meritau batuti pana vedeau si ei stele verzi aia care au facut manevra.
@gadjo: de ce? :))
de ce ce?
de ce să merite bătuţi întrebam
test