Dedeman. Da’ de ce?

Imi pare sincer rau ca sunt impovarata cu aceasta sectiune a blog-ului nostru de master: The Bad Side. Eu imi doresc sa scriu si despre campanii reusite, inspirate si motivante pentru tineri ca mine ce isi doresc sa lucreze in aceast domeniu. De aceea pentru aceasta saptamana voi schimba tonul si voi vorbi despre o campanie apropiata mie: Dedeman – cu accent pus pe campaniile OOH(Out Of House).

Acest tip de campanie ce se desfasoara in etape (trei pana in momentul de fata), are continuitate si o poveste de spus  – bazata pe un insight important descoperit de oameni dispusi sa coboare din turnul lor de fildes – este ceea ce ne-am dori fiecare dintre noi sa reusim in carierele noastre de publicitari. Sa poti istorisi si ilustra cu talc povesti reale din viata consumatorilor tai, sa redai totul in episoade in decursul a cativa ani – pentru a pastra viu interesul acestora – este o arta si ea trebuie apreciata.

Cum in ultimul timp, si datorita tehnologiei din ce in ce mai avansate, se observa indepartarea de la o campanie cu accept pe partea de copy – agentia McCann Erickson Romania vine cu ceva proaspat, ce are ca scop aducerea in prim-plan a artei cuvintelor.

Daca in aprilie 2009, atunci cand incepea noul serial Dedeman, tema acelor episoade era data de discutiile aprinse dintr-un cuplu..

ca orice poveste ce se respecta, aceasta etapa a continuat in august 2009 cu impacarile spectaculoase.


Si e normal, ca dupa atatea urcusuri si coborasuri, atunci cand situatia se linisteste, are loc nunta si se termina luna de miere, ca monotonia sa se instaleze intre El si Ea – protagonistii nostri – si in acest caz(in februarie 2010) Dedeman vine cu urmatoarea serie, ca raspuns adus acestor probleme cotidiene, pentru tratarea plictiselii si pentru o buna iesire din impas.

Frumusetea si simplitatea acestor panouri publicitare se vede, este palpabila, si nici nu mai necesita comentarii – ce ar fi oricum de prisos. Ochiul uman este capabil sa aprecieze, nu are nevoie de argumente interminabile pentru a convinge creierul de ceva ce el stie deja.

Si atunci inchei aici articolul meu pe saptamana aceasta, dorind doar sa mai adaug ca sper ca mica noastra telenovela sa vina si cu un mic copil, ca parca ar mai invigora putin betoniera portocalie. Dar speranta nu a murit, este sigur si o etapa a patra. Eu pot doar sa sper!

Mihaela Iordache

P.S.: Pentru cei cu lapsus, ce cauta disperati cuvantul ce pare sa ii evite, acela este IRONIE.

Advertisements

4 Comments

Filed under The Bad Side

4 responses to “Dedeman. Da’ de ce?

  1. lucamatei

    Daca nu Dedeman, atunci cine?

  2. gadjo

    Luand in calcul toate aspectele, ajung sa le consider acceptabile.

    Sunt memorabile, de bine de rau :)), apoi seria cu dragostea e chiar coerenta. Si imi mai place faptul ca sunt bazate pe text nu pe cine stie ce imagine exagerata. Tinand cont ca targetul nu este chiar cel intelectual, incep sa vad niste aspecte foarte indraznete la ei.

    “De cate ori vrei sa faci ceva calumea administratorul se da disparut? Schimba macar layoutul.” :)))))

  3. cip

    pe mine ma scot dinminti minunatele astea de executii 😐

  4. Unii dintre noi le detestam, altii apreciem efectul lor, pentru ca orice ar fi, nu le ignoram.
    Sunt curioasa sa vad unde va duce…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s