Investitia in noi, cheia succesului nostru

Cum poti sa fii omul potrivit la locul potrivit?

Aceasta a fost intrebarea la care a incercat sa raspunda IAA Young Professionals pe 25 noiembrie, in cadrul unui eveniment organizat la sediul IAA. Scopul reunirii a fost ,,educarea” tinerilor care isi doresc sa lucreze in marcom, si pentru acest lucru au fost prezenti specialisti in HR, precum Melania Stoleru de la Graffiti BBDO si Lucia Morari de la BCR.

Acum, daca eu m-am ,,educat”, sa va ,, educ” si pe voi 🙂

Ce trebuie sa facem pentru a obtine jobul mult visat? Sa adunam experienta, cat mai multa experienta. De unde?

  1. Internships
  2. Voluntariat
  3. Proiecte
  4. Participarea la evenimente de profil, cunoasterea oamenilor din industrie

CV-ul, oglinda personalitatii noastre, trebuie sa respecte 7 reguli esentiale:

  1. Regula gramaticii-sa fie scris corect gramatical. Daca tintim spre un post de copywriter, nu ne putem permite greseli.
  2. Regula sintetizarii. Nu trebuie sa depaseasca mai mult de 2 pagini.
  3. Regula creativitatii. Accent pe stilul redactarii.
  4. Regula stabilitatii. Un exemplu de asa nu: 2 luni la Graffiti, 1 luna la Ogilvy&Mother, 1 luna la McCann Erickson. Specialistii in HR considera ca unui angajat ii trebuie cel putin 6 luni pe un post pana sa inceapa sa devina productiv.
  5. Regula voluntariatului. Activitate, activitate, activitate.
  6. Regula scrisorii de intentie. Argumente pentru care vrem sa obtinem acel job, sa reiasa interesul si pasiunea noastra pentru ceea ce vrem sa facem.
  7. Regula adevarului. Sa nu mintim in CV pentru ca totul se verifica.

Am redactat CV-ul, acum suntem chemati la interviu. Ce e de facut?

  1. Documentare si iar documentare. Trebuie sa plecam la drum cu lectia bine invatata. Adica sa stim tot ce putem sa stim despre compania la care vrem sa lucram.
  2. Entuziasm. Prima impresie se sterge foarte greu.
  3. Atentie la comunicarea non-verbala. Fara comunicare paradoxala.
  4. Discurs coerent si onest

Ori ne dorim acest job, ori nu il dorim

Obtinerea jobului visat depinde de noi. De cat de mult ne iubim, si aici ma refer la cat de perseverenti suntem in atingerea obiectivului nostru. La cat de mult suntem dispusi sa invatam, sa ne dezvoltam, de fapt la cat de mult  investim in propria persoana. Noi suntem brandul, deci trebuie sa ajungem in mintea recruterilor nostri.

Daniela Scîntei

Advertisements

Leave a comment

Filed under Evenimente

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s