Revista presei se intoarce

Da, stiu… am lipsit o mica perioada, dar din motive care nu tin de noi. Acum sunt aici, cu aceeasi datorie pe care o am fata de voi. Ceea ce va propun in momentul de fata sunt noutati din sectorul nostru privat.

Propaganda a câştigat un trofeu de bronz la Epica cu un spot radio

“Jumatatea ta”, spotul radio realizat de Propaganda pentru DelMar Medical Spa a castigat bronzul la cea de-a 24-a editie a Premiilor Epica, relateaza iaa.ro

Laura Tampa preia conducerea Şcolii IAA de Marketing şi Comunicare

În urma unui proces de selecţie care a durat mai bine de 3 luni, Boardul IAA România, împreună cu Boardul Şcolii IAA de Marketing şi Comunicare, desemnează un director executiv, dedicat exclusiv şcolii, în persoana Laurei Tampa, ne informează iaa.ro

100 – 120 Mii euro Franklin Templeton, in contul Lowe PR

Contul de relatii publice Franklin Templeton a fost castigat de Lowe PR, potrivit unor surse apropiate grupului de marketing si comunicare Lowe. Contactati de AdPlayers reprezentantii Lowe PR au confirmat castigarea contului Franklin Templeton, insa nu au comentat valoarea investitiilor in comunicare ale clientului, comunică adplayers.ro

Conceptul si rezultatele campaniei “Noul ROM” – prezentate la AdBreak de catre McCann

Primul panel al editiei AdBreak a fost dedicat celei mai discutate campanii a anului: “Noul ROM”. Patru reprezentanti ai McCann Erickson, Adrian Botan (Creative Partner), Dinu Panescu (Group Creative Director), Catalin Dobre (Group Creative Director) si Ruxandra Savulescu (Account Director) au povestit cum au gasit conceptul si cum au “pretestat” aceasta campanie care a fost aprobata de client in 5 minute: mergand pe strada cu un mock-up al batonului ROM in amabalaj american si intreband oamenii ce parere au, informeaza iqads.ro

De la AdBreak: de ce nu mai e creativa ca pe vremuri publicitatea romaneasca si sfaturi pentru cei demotivati

Majoritatea invitatilor din al doilea panel AdBreak , “Talk of the Month“, au spus ca entuziasmul publicitarilor nu s-a pierdut, dar ca sunt o multime de factori care au facut ca publicitatea romaneasca sa nu mai fie creativa ca pe vremuri: faptul ca spoturile creative de altadata erau fie ghost-uri, fie pentru clienti mici, fie pentru proiecte nesemnificative ale unor branduri mari si ca acum “trebuie sa muncim pe bani, nu pe premii” (Vali Suciu, CD Odyssey), ne anunta iqads.ro

Dinu Patriciu vrea 1 mil. euro din publicitate pentru portalul de stiri CorectNews, in 2011

Portalul de stiri CorectNews, care include un ziar generalist si sapte ziare de specializate, va avea anul viitor venituri din publicitate de aproximativ un milion de euro, a declarat Marius Rusu, director comercial al Virtual Big Bang, compania care detine Corect, platforma ce integreaza deocamdata si libraria digitala CorectBooks, relateaza wall-street.ro

Daniela Scîntei

Advertisements

Leave a comment

Filed under Revista Presei

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s